Verkkopäiväkirja, nettipäiväkirja, blogi -pitäisikö minun tähän kirjoittaa kuin päiväkirjaani? Eihän se ole mahdollista, eihän? Kuka tahansa voi lukea tätä. Hyvä on, myönnetään, en ole koskaan ollut kovin hyvä pitämään päiväkirjaa. Joskus kirjoitan monta sivua monen viikon ajan, sitten saatan taas olla monta kuukautta kirjoittamatta riviäkään. Ehkä olen hieman ahkerampi kirjoittamaan tähän blogiin. Toivottavasti. Tämä on siis ensimmäinen blogini, ja luultavasti taso on sen mukainen. Älkää olko minulle liian ankaria!

Tällä hetkellä elämäni on aika kiireistä, vaikka olenkin kesälomalla. Kesä on siitä mukavaa aikaa, että on vapaata koulusta. Kesällä on siis hyvin aikaa paahtaa kesätöissä ja hankkia rahaa talven menoihin (joita on yllättävän paljon). Talven menoista tulee ensimmäisenä mieleen hissiliput. Olen nähnyt jo uniakin, miten lautailen hohtavassa auringon paisteessa loistavassa rinteessä. Todellisuus poikkeaa tästä kuvitelmasta hyvin paljon. Viime vuonna lautailin alkutalvella vesisateessa, rinteessä oli juuri ja juuri lunta, rinteen ulkopuolella ei lunta ollut ollenkaan. Kaatuilin vesilätäköihin ja parin tunnin päästä olin valmis lähtemään kotiin. Ihan hauskaahan se oli, ainakin kun nyt muistelee.

Huomaatteko? Eletään keskikesää ja minä puhun lumilautailusta. Olen aina ollut vähän aikaani edellä. Tai jäljessä...